м. Тернопіль, вул. Мазепи 10, офіс 503

+38 (096) 561 55 59

Оформлення кошика інтернет-магазину – важливий етап роботи онлайн-сервісу. Якщо щось упустити, то всі зусилля щодо залучення клієнтів підуть нанівець. А як інакше, якщо людина зацікавилася і вирішила зробити замовлення, а в неї це не виходить з першого кліку? Звичайно, вона піде шукати інший інтернет-магазин, де цей процес оформлений набагато простіше.

У питанні оформлення суттєву  роль грають сторінка кошика, дизайн, головні елементи та додаткові фішки. Все це потрібно ретельно опрацювати, неодноразово проводячи тести. На чому саме рекомендується наголосити, підказуємо в цій статті.

Корзина онлайн-магазину – це сторінка, на яку клієнт відправляє товари, щоб потім придбати їх.

Це можна порівняти з покупками в звичайному універсамі. Ви ходите з кошиком, який заповнюєте продуктами, а на касі розплачуєтеся за його вміст.

В інтернет-магазинах є аналогічні кошики. Іноді користувачі кладуть у них товари, але залишають сайт, не купивши нічого. Часто це пов’язано з тим, що оформлення кошика інтернет-магазину виконане неписьменно і люди мають труднощі, роблячи покупки.

Інтерфейс кошика на сайті потрібен, щоб клієнти могли:

перевірити, які товару вони обрали, та завершити оформлення;
дізнатися, скільки коштує покупка;
перевірити, чи всі необхідні товари куплені;
відмовитись від емоційних покупок.
Також тут можна робити допродаж та стимулювати відвідувачів до чергових покупок.

Вивчіть аналітику свого веб-ресурсу. Якщо ви виявили, що багато клієнтів залишають сайт, кинувши наповнений кошик, найімовірніше, проблеми саме в ньому.

2 варіанти оформлення кошика інтернет-магазину

Є два варіанти оформлення кошика інтернет-магазину: окремою сторінкою чи у вигляді pop-up.

У яких ситуаціях слід робити окрему сторінку?

Якщо у вас величезний гіпермаркет із широким асортиментом. У таких випадках часто покупці беруть одночасно кілька товарів, отже, потрібно ще раз перед завершенням покупки перевіряти ще раз вміст кошика.
Якщо товар висока вартість. Купівля в один клік у такому разі малоймовірна, оскільки клієнту потрібно отримати максимальну кількість відомостей про товар і при цьому не повертатися на сторінку, що передує замовленню.
Також окрема сторінка кошика потрібна, якщо продукти припускають супутні товари, які можна рекомендувати з допомогою блоків cross sell і up sell.
Реалізація кошика через блок поп-ап сьогодні на піку популярності, оскільки дозволяє скоротити для користувача кількість дій до оформлення покупки. Клік за таким кошиком означає, що користувач підтвердив своє замовлення. Такий варіант добре використовуватиме інтернет-магазинів у сфері модного одягу або магазинів з маленьким асортиментом.

Мінус такого оформлення кошика інтернет-магазину в тому, що поп-ап не дає можливості реалізувати cross sell та up sell так, щоб вони приносили добрий результат. У цьому дані інструменти досить ефективні і найчастіше зустрічаються в картках товарах.

 

4 правила оформлення кошика інтернет-магазину

Значок «кошик» можна знайти у верхньому правому кутку на кожній сторінці сайту. Вибрані товари відправляються у кошик натисканням кнопки «купити».

Щоб покупцям було зручно користуватися інтерфейсом, дотримуйтесь наступних рекомендацій:

Користувачі повинні бачити кошик одразу, щоб не шукати його по всьому сайту. Таким чином, іконка повинна відрізнятись від інших елементів веб-ресурсу.
Коли покупець додає товар, поруч із позначенням «кошик» з’являється інформація про нього. Тут слід показувати кількість товарів, які клієнт поклав у кошик, і вартість замовлення.
Використовуйте спливаюче вікно, яке повідомляє покупця про додавання товару в кошик, а потім пропонує продовжити шопінг або завершити оформлення замовлення. За кілька секунд воно зникає.
Коли курсор наведено на значок «кошик», зручно показувати клієнту список уже вибраних товарів та дати можливість видалити їх прямо на цьому кроці, не повертаючись до інтерфейсу кошика. Так ви не залишите користувачеві шансу відволіктися від покупки.
Після того, як клієнт поклав у кошик товари, йому залишається завершити оформлення замовлення.

3 види покупок у кошику інтернет-магазину

Сторінка кошика повинна мати три різні за складністю рівня:

Швидкий спосіб, коли користувач вводить свою електронну пошту та телефон, а решту робить менеджер. Або ж відвідувач може зробити покупку в один клік. У цьому випадку не варто просити вводити занадто багато даних. Наприклад, після вибору товару йому пропонується натиснути «купити в один клік», а потім з’являється форма замовлення.
Для нових користувачів передбачена реєстрація, вона складається з кількох полів, у яких клієнт вказує свої прізвище та ім’я, електронну адресу, телефон, спосіб оплати, адресу доставки.
Зареєстрований користувач авторизується під своїм логіном і всі відомості про клієнта заповнюються автоматично.
Якщо менеджер довго не відповідає на запит, покупець може розцінити це як зневажливе ставлення до нього. Подбайте про те, щоб співробітники одразу отримували повідомлення про замовлення. Тоді вони оперативно зв’язуватимуться з клієнтами для підтвердження замовлення.

Елементи оформлення корзини інтернет-магазину

Оформлення кошика інтернет-магазину складається із двох типів елементів:

обов’язкові – значно покращують юзабіліті кошика;
опціональні – деталі, які дозволяють утримати покупців, збільшити кількість покупок і загалом роблять інтерфейс кошика зручнішим.
Ознайомимося з цими елементами докладніше.

1. Складові кошика, які повинні бути обов’язково:

Найменування товару
Складові кошики

Назва товару дозволяє зрозуміти, що ти купуєш. Рекомендується робити найменування максимально докладним, щоб користувачеві не було необхідності повертатися на попередні сторінки, щоб перевірити, чи правильно він вибрав товар.

Зображення товару
Оскільки із заголовка не завжди зрозуміло, що це за продукт, необхідно також у картку товару завантажувати відповідне фото.

Вартість товару, кількість та загальна сума замовлення
Ці елементи повинні бути обов’язково присутніми. Це важливе правило, яке слід дотримуватись без винятків.

Кнопка видалення товару
Цей елемент також потрібно мати на сторінці кошика. Завдяки ньому користувач може внести зміни до вмісту замовлення, видаливши непотрібні товари. Інструмент повинен розташовуватись поряд з кожним товаром і може бути виконаний у вигляді хрестика або кнопки «видалити».

Наведені вище елементи є майже у всіх онлайн-магазинах. Але якщо ви хочете, щоб ваш кошик став зручнішим і приносив ще більше конверсії, додайте корисні деталі.

2. Додаткові «фішки» кошика

Ланцюжок навігації
Додаткові «фішки» кошика

Такий ланцюжок візуально демонструє, які кроки ще потрібно зробити клієнту, щоб оформити замовлення. Завдяки цьому він за бажанням легко може повернутися на попередній етап, зробивши клік по посиланню навігаційного ланцюжка.

Можливість відновити в кошику віддалений товар
Іноді покупці видаляють товар випадково або роблять це свідомо, а потім хочуть повернути його назад у кошик. У такому разі актуальною була б кнопка відновити.

Дані про оплату та доставку
Це важлива інформація, від якої часто залежить остаточне рішення клієнта. Вказуючи цю інформацію в кошику, ви спрощує дії користувачів і не дозволяєте їм піти зі сторінки покупки, щоб шукати потрібні відомості по всьому сайту.

Вибір відтінку, розміру та моделі
Завжди існує можливість, що клієнт вибрав не той колір або розмір. Добре, якщо ви дозволите йому змінювати модифікацію товару прямо з кошика. Адже це набагато зручніше, ніж повертатися до картки товару, щоб замінити опцію.

Блок крос-селінгу
Навіть якщо користувач зайшов у кошик, це не означає, що він завершить покупку. Продавати більше можна за допомогою блоків крос-селінгу, які пропонують клієнту продукти, що доповнюють вже вибрані товари