м. Тернопіль, вул. Мазепи 10, офіс 503

+38 (096) 561 55 59

WooCommerce Ексклюзивні ціни PRO

Вартість: 1160 грн.

Ексклюзивна ціна для організацій-оптовиків

Даний плагін дозволить вам автоматично надати кожному користувачеві свій індивідуальний статус у вашому магазині (роль користувача). Щоб отримати ексклюзивні ціни – користувачеві треба буде пройти реєстрацію, яка пропонується під час оформлення замовлення або на сторінці «Профіль» . На основі даних, які він введе при реєстрації, ви автоматично ділите користувачів на групи. Це дозволить запропонувати кожному відвідувачу різні унікальні ЦІНИ чи ЗНИЖКИ у вашому інтернет-магазині. Наприклад, можна автоматично ділити зареєстрованих користувачів на фізичних осіб та юридичних осіб (організації), для останніх ви можете запропонувати унікальні оптові ціни. Таким чином, користувачі автоматично отримуватимуть статус оптовика або статус роздрібу у вашому магазині.

Створюйте будь-які градації клієнтів (наприклад, Дрібний Опт, Середній Опт, Великий Опт), відповідно до кожної групи оптовиків запропонуйте свої унікальні ціни та знижки. Застосування різних знижок можливе лише при спільному використанні плагіна «Накопичувальні знижки».

При створенні/редагуванні товару з’явиться додаткове поле ціни товару для авторизованих користувачів. Плагін «Ексклюзивні ціни PRO» дозволяє додавати будь-яку кількість різних цін:
— звичайна ціна або стандартна (всі гості, тобто неавторизовані користувачі, є лише роздрібними покупцями, тому що їх неможливо ідентифікувати та купують вони за стандартною ціною)
— оптові ціни (її можна призначити або всім зареєстрованим, наприклад, щоб простимулювати користувачів зареєструватися на сайті, щоб потім робити їм розсилку/акції/нагадування, або призначити її лише окремій групі/групам зареєстрованих). В оптових цін можливий будь-який рівень – ви можете додати кілька полів для оптової ціни.

 

Налаштування плагіна
Налаштування плагіна

 

Налаштування товару (поля доп. ціни)
Налаштування товару (поля доп. ціни)

 

Сторінка профіль
Сторінка профіль

 

З цим плагіном ви зможете:
– продавати різним групам користувачів за різними цінами. У якихось випадках — за зниженими (ОПТОВИМИ), у деяких випадках (наприклад, під час роботи з юр.особами) потрібно продавати за ЗВИЩЕНИМИ цінами. Ви можете ділити користувачів на будь-яку кількість різних груп («Оптовик», «Установник», «Гість», «Юр.обличчя», Фіз.обличчя», «Майстер», «Косметолог» тощо) та показувати для них РІЗНІ ціни – одним звичайні (стандартна ціна), іншим ексклюзивні (будь-яка кількість рівнів цін).
— надавати різним групам користувачів різні ЗНИЖКИ (тільки при спільній роботі з плагіном WooCommerce. Накопичувальні знижки ).

Варіант з фіз.особами та юр.особами (організаціями) наведено лише для прикладу, т.к. це найпоширеніша задача. Ви можете ділити користувачів на будь-яку кількість інших груп: за віком, статтю, країною проживання . Кожному користувачеві при реєстрації автоматично надається будь-яка група, залежно від тих даних, які він вкаже при реєстрації (див. скріншот logged-pro-screen-2). Потім можна вести різну цінову політику з різними групами користувачів.

Для кожної групи ви можете призначити різну цінову політику — різним покупцям будуть відображатися різні ціни. Також можна застосовувати для різних груп різні дисконтні програми (тільки при спільній роботі з плагіном WooCommerce. Накопичувальні знижки ) – наприклад, для кожної групи ви можете надати різні умови накопичувальної знижки в кошику або по магазину, різні разові або постійні купони знижок.

Ви можете дозволити всім зареєстрованим користувачам (незалежно від того, в якій групі вони знаходяться) купувати за оптовими цінами (або за ціною з невеликою знижкою). Запропонуйте користувачам пройти реєстрацію, щоб бачити оптові ціни або купити товар зі знижкою – таким чином, мотивуючи невеликою знижкою, ви зможете ефективно збирати передплатну базу зі своїх потенційних клієнтів. Це змусить більшість користувачів пройти реєстрацію, щоб отримати бажану знижку. При встановленні такої опції логіка роботи плагіна буде такою самою, як у плагіні WooCommerce Реєструйся – Економ (знижка після авторизації) .

Вище було описано процес автоматичної фільтрації покупців на «роздрібних» та «оптових», який відбувається при самостійній реєстрації користувача на сторінці «Профіль» або на стадії покупки, де клієнт вказує ким він є. Але також реєстрація на сайті може бути закрита і оптові користувачі можуть призначаються вручну — ви можете самостійно реєструвати користувачів-оптовиків та призначати їм будь-яку роль, наприклад, «Оптовики», «Великі оптовики». Тоді для незареєстрованих буде одна ціна, а для зареєстрованих інша.

Цей продукт поєднує в собі функції двох плагінів ” WooCommerce Реєструйся – Економь (знижка після авторизації) ” і ” WooCommerce Каталог “Для оптовиків” PRO “, але на відміну від останнього, вже немає необхідності створювати ще один додатковий каталог товарів для оптовиків. Тепер спеціальна ціна для зареєстрованих ставиться у додатковому полі ціни у кожному товарі (див. скріншот logged-pro-screen-5).

Щоб детальніше зрозуміти роботу даного плагіна, наведемо реальний приклад задачі, яку можна вирішити з допомогою цього плагіна.
У магазині всі клієнти мають ділитися на 2 категорії. Перша – роздрібний покупець, це покупець, який не пройшов реєстрацію на сайті або зареєстрований, але як Фізична особа (далі Фіз. особа). Друга — оптовий покупець — це зареєстрована як Юридична особа (далі Юр.особа) і обов’язково авторизований покупець. Для Фіз.осіб і неавторизованих у каталозі товарів та картках товарів крупно виводиться «роздрібна» ціна і дрібно «оптова» (з закликом пройти авторизацію або реєстрацію), для Юр.осіб відображається тільки оптова ціна (роздрібна ціна зовсім не відображається).

У даному прикладі, при оформленні замовлення, ми можемо розділяти зареєстрованих користувачів на фізичних осіб та юридичних осіб автоматично — вибором зі списку потрібної опції при реєстрації, одного з значень: 1. Фізична особа 2. Юридична особа.

Для того, щоб набути статусу організації (відповідно купувати за оптовими цінами), достатньо вибрати при реєстрації значення «Юридична особа». Але не виключено, що так можуть робити багато користувачів, щоб отримати знижки. Але, якщо у вас не буде прямої онлайн-оплати з сайту, то листи із замовленням будуть надсилатися менеджерам, а ті в свою чергу будуть телефонувати і уточнювати реквізити для виписки рахунку, тут все і з’ясується (організація він або фіз.особа).

Інструкція з налаштування плагіна для цього завдання:
1. Вам потрібно встановити останню версію Saphali Woocommerce Ukrainian
 . З його допомогою ви можете керувати (напр., змінювати позицію) спеціального селектора (дод. поля), в якому користувачеві треба буде вибрати якесь значення – саме на підставі цього вибору користувачеві присвоюватиметься та чи інша група. Цей селектор створюється не плагіном Saphali Woocommerce Russian , а в налаштуваннях плагіна «Ексклюзивні ціни PRO». На скріншотах наведено лише приклад, а ви можете створювати будь-який селектор (з будь-яким заголовком та з будь-якими опціями), залежно від ваших потреб.

У керуванні полями (WooCommerce -> Saphali WC Lite) автоматично додасться ще одне поле, наприклад, “Я є”. Вам залишиться лише поставити йому правильну позицію по порядку. Якщо це поле відсутнє, то натисніть у налаштуваннях полів кнопку «Відновити поля за замовчуванням» і воно має з’явитися, потім вкажіть йому порядок.

 

logged-pro-screen-1
logged-pro-screen-1

 

logged-pro-screen-2
logged-pro-screen-2

 

2. Тепер встановлюємо цей плагін (WooCommerce Ексклюзивні ціни PRO)
Цей плагін дозволяє розділяти потік зареєстрованих на групи. І потім для конкретної групи ви дозволяєте бачити та здійснювати покупки за оптовими цінами. У нашому випадку це «Юридичні особи», тому налаштовуємо, як показано на скріншотах нижче.

На скріншоті нижче (logged-pro-screen-3) показано – як можна лише одній групі дати роль оптовиків (Юр.Обличчям). Відповідно всі решта, нехай навіть зареєстровані, оптовиками не є.

logged-pro-screen-3
logged-pro-screen-3

На цьому скріншоті описаний процес автоматичної фільтрації покупців на роздрібних та оптових, за їх свідомим вибором потрібного пункту безпосередньо при реєстрації. І якщо всі замовлення обробляються вручну, а не автоматизовано, то всі, хто захочуть схитрувати та зареєструються, як «Оптовик» буде визначено на цій стадії. Але також реєстрація на сайті може бути закрита і оптові користувачі можуть призначатися лише вручну – ви можете самостійно реєструвати користувачів та призначати їм роль “Оптовики”. Тоді для зареєстрованих особисто вами буде одна ціна – оптова, а для решти зареєстрованих та незареєстрованих – інша ціна – роздрібна.

Додатковий скріншот, що пояснює, за налаштуваннями плагіна.

 

WooCommerce Ексклюзивні ціни PRO
Налаштування (додатковий скріншот)

 

Приховування оптових цін для звичайних відвідувачів
logged-pro-screen-4 Приховування оптових цін для звичайних відвідувачів

 

logged-pro-screen-5
logged-pro-screen-5

 

logged-pro-screen-7
logged-pro-screen-7

 

logged-pro-screen-6
logged-pro-screen-6

 

logged-pro-screen-4
logged-pro-screen-4

 

logged-pro-screen-8
logged-pro-screen-8

 

Як це працює.Користувачеві спочатку треба авторизуватися (увійти до облікового запису) або зареєструватися, щоб додати товар у кошик за оптовою ціною — тільки після авторизації він може купувати товар за оптовою ціною. Т.к. магазин може ідентифікувати лише авторизованих. Якщо до авторизації він додав товар зі стандартною ціною, то після реєстрації на сторінці Профіль усі ціни в кошику перерахуються (якщо він оптовик, звичайно ж). Також ціни перерахуються, якщо реєстрація відбудеться у процесі оформлення замовлення (після цього вартість товарів та сума замовлення перерахується), але щоб це побачити йому треба буде повернутися назад на сторінку оплати.

За замовчуванням користувачеві також показується оптова ціна (її можна показувати, а можна вимкнути) з пропозицією пройти авторизацію/реєстрацію на сторінці «Профіль». Після авторизації він може додавати товари в кошик за оптовою ціною (звичайно, якщо потрапляє в групу оптовиків), а також ціни на ті товари, що у нього були в кошику, до моменту реєстрації теж перерахуються. Щоб не показувати всім поспіль повідомлення «Увійдіть, можливо, Ви оптовий покупець» та оптову ціну — використовуйте спеціальну опцію, яка показує на скріншоті (logged-pro-screen-4).

Відразу після авторизації користувача, плагін приховує роздрібну (стандартну) ціну для зареєстрованих із групи оптовиків та відображає для них вже лише оптову.

ПРИКЛАД ЗАСТОСУВАННЯ В ТАКОМУ МАГАЗИНІ НАКОПИЧУВАЛЬНОЇ ЗНИЖКИ

Завдання наступне — для Фіз.осіб та для Юр.осіб повинні діяти різні системи знижок, наприклад, нехай це буде — накопичувальна знижка у кошику — це знижка у кошику в межах одного замовлення (разові знижки, які залежать від суми у кошику), напр. . поклав у кошик товару на 1000 руб – немає знижки, поклав на 3000 руб – знижка 3%, 5000 – знижка 10%, на нове замовлення його попередня знижка не поширюється. Відповідно у Фіз.осіб та у Юр.осіб повинні бути свої незалежні системи знижок, сума та відсоток яких налаштовується в налаштуваннях. Крім того, клієнт може забути авторизуватися і спочатку накидати товару в кошик і лише потім авторизуватися – відповідно сума в кошику має перерахуватись за умовою знижки для цього виду клієнта.

Встановлюємо плагін WooCommerce. Накопичувальні знижки

Створюємо ДВА купона (накопичувальна знижка у кошику):
Перший — для неавторизованих та зареєстрованих-фіз.осіб
Другий — для юр.осіб (для групи «Оптовики»)

Налаштувати треба так, як показано на скріншотах нижче.

 

logged-pro-screen-9-skidka
logged-pro-screen-9-skidka

 

logged-pro-screen-10-skidka
logged-pro-screen-10-skidka

 

ПРИМІТКИ.
Для роботи з оптовою ціною також є плагін Оптові ціни (він входить і в SAPHALI STANDARD). Оптові ціни не ділить користувачів на зареєстрованих і незареєстрованих — він працює з усіма, а оптова ціна залежить тільки від кількості покупки. Тому в ньому можна задати кілька умов зниження ціни, наприклад, 5 шт. – 100 руб. | 10 шт. – 90 руб. | 15 шт. – 80 руб. і т.д.
Обидва плагіна (Оптові ціни та WooCommerce Ексклюзивні ціни PRO) працюють незалежно один від одного.
Плагін Ексклюзивні ціни PRO додає лише одне поле для оптової ціни (тобто ціна ніяк не залежатиме від кількості). Якщо ваша оптова ціна не залежить від кількості, то можна її використати, якщо залежить, то ні.

Використання плагіна Woocommerce. Імпорт товарів із прайсів CSV ”.
Детальний опис процесу імпорту індивідуальних цін або як правильно імпортувати оптові ціни з CSV, за допомогою плагіна Woocommerce. Імпорт товарів із прайсів CSV.
1. Слід визначити назви довільних полів кожної індивідуальної ціни.
Раніше, для імпорту ціни для авторизованих, необхідно було використовувати лише одне довільне поле ‘_logged_price’. В останній версії плагіна відбулися зміни і тепер до старої назви слід додавати saphali_customerINDEX, де INDEX – числовий порядок групи, який починається з 0 і збільшується на 1, якщо розглядати групи праворуч.

На скріншоті нижче наведено пояснення щодо довільних полів, кожній індивідуальній ціні відповідає своє довільне поле, яке слід використовувати під час імпорту.

 

Назви довільних полів, необхідні імпорту індивідуальних цін
Назви довільних полів, необхідні імпорту індивідуальних цін

2. Для кожного такого довільного поля (наприклад, _logged_pricesaphali_customer0, _logged_pricesaphali_customer1 тощо) відповідає своя колонка в прайсі CSV, куди ви вносите ціни. Назви колонок у прайсі повинні називатися точно також – _logged_pricesaphali_customer0, _logged_pricesaphali_customer1 і т.д.
3. Перед запуском процесу імпорту на стадії налаштування не забудьте додати всі ці довільні поля.

 

ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ
Скажіть, яке довільне поле треба вказувати для оптової ціни (ціна для оптовиків) при імпорті товару через csv? Яке поле мені потрібно додати до CSV шаблону, щоб вказувати оптові та роздрібні ціни?
Для роздрібної ціни це стандартна колонка «Ціна». Для оптової ціни — при імпорті використовуйте довільні поля, кожна група має своє унікальне довільне поле. Перша у списку група матиме таку назву _logged_pricesaphali_customer0 , щоб визначити назви для інших груп, керуйтеся схемою (скриншотом) вище.

Чи можна в налаштуваннях відключити показ повідомлення «Увійдіть, можливо, Ви оптовий покупець», а також оптову ціну, тобто. щоб для роздрібних покупців (зареєстрованих та не зареєстрованих) показувалася звичайна ціна без жодних натяків на те, що можна зареєструватись як оптовик і дивитися оптові ціни?
За це відповідає опція «Приховати спеціальні ціни для тих, на кого вони не поширюються», але якщо людина отримала знижку, вона про це інформується.

У Вас написано: «Але також реєстрація на сайті може бути закрита та оптові користувачі можуть призначатися вручну». Може бути закрито реєстрацію тільки для оптовиків, я правильно розумію? Чи реєстрація має бути закритою для всіх?
Тут є два моменти.
1. Реєстрація повністю закрита. Тоді всіх оптовиків потрібно реєструвати та призначати вручну, та інших користувачів взагалі не реєструвати, а мати базу лише оптовиків.
2. Реєстрація відкрита (для всіх очевидно). Всі будуть при оформленні замовлення призначатись з роллю як Покупець (якщо реєструються при оформленні замовлення, з наступною оплатою) або з роллю Передплатник (за звичайної реєстрації). І в такому випадку, для користувача-оптовика потрібно міняти вручну роль на «Оптовик».
Тобто. майже немає різниці відкрита реєстрація або закрита, тут швидше за все вирвано контекст, і було на увазі, призначення оптовика відповідною роллю автоматично або вручну. Зокрема, якщо сформулювати умова, яким він призначатися безпосередньо під час реєстрації, то оптовик може наділятися роллю автоматично. В описі про це сказано.

У Вас написано: «Якщо до авторизації він додав товар зі стандартною ціною, то він купуватиме товар саме за стандартною ціною – реєстрація в процесі оформлення замовлення вже ніяк не знизить вартість та суму замовлення.» Я так розумію, що якщо оптовик додав товари, а потім залогінився, то спочатку додані товари не будуть автоматично перераховані, і жодної кнопки на кшталт «Оновити вміст кошика» немає? Якщо так, це може спантеличити покупця, т.к. він не розумітиме, чому ціни зовсім не оптові. А можливо якось налаштувати плагін, щоб він у момент авторизації клієнта, якщо в кошику є якісь товари, то він якесь повідомлення видавав типу: «Видалить товари з кошика, і додайте їх знову, щоб до них застосували оптові знижки …»
Якщо роль оптовика призначається в автоматичному режимі і тільки на стадії оформлення замовлення, то тільки після першого замовлення він матиме роль оптовика. До цього неможливо йому призначити роль, т.к. реєстрація відбувається у момент розміщення замовлення. Там обговорюється саме цей момент. До речі, зараз плагін дозволяє призначати роль в автоматичному режимі також при реєстрації зі сторінки Профіль, тому якщо на сайті заявлений заклик пройти реєстрацію та отримати оптові ціни, то він зможе купити, як оптовик, вже при першому замовленні. Також, якщо він залогиниться і буде оптовиком, то ціни в його кошику перерахуються автоматично.

Підкажіть, будь ласка, чи зможу я за допомогою плагіна WOOCOMMERCE
ЕКСКЛЮЗИВНІ ЦІНИ PRO налаштувати оформлення замовлення так, що залежно від того, чи буде оплата післяплатою або передоплата — вартість товару буде різною. Тобто, якщо вибирає —
передоплата, то товар буде зі знижкою, наприклад, 10%.

Ні. Він робить цінової залежності від платіжного методу. Можливо підійде цей плагін – https://wordpress.org/plugins/woocommerce-payment-discounts/.

1) У Вас написано «…Для кожної групи ви можете призначити різну цінову політику та застосовувати різні дисконтні програми…» Чи правильно я розумію, що плагін «WOOCOMMERCE ЕКСКЛЮЗИВНІ ЦІНИ PRO» фактично вже включає плагін «WOOCOMMERCE. НАКОПИЧНІ ЗНИЖКИ», чи це все ж таки різні за своєю суттю плагіни?
Ні, не включає – його треба купувати окремо.

2) Також у Вас написано в описі «…або відображати для товарів різні ціни». Я так розумію, що після авторизації певні групи клієнтів бачитимуть певні ціни? Але на скріншотах для введення оптової ціни я бачу лише одне поле, яке начебто не залежить від рольових ролей, чи це не так? Чи можна налаштувати плагін так, що кожна група покупців бачитиме свої унікальні ціни та знижки в інтернет-магазині?
Донедавна, у плагіні було лише два варіанти — звичайна ціна та оптова (тобто була лише одна оптова ціна, без рівнів). Тепер Ви можете задавати РІЗНІ оптові ціни різним групам (це реалізовано в останніх версіях плагіна), а гості бачитимуть лише роздрібні ціни.

3) Чи можливо з допомогою даного плагіна вирішити завдання надання та розрахунку оптових знижок автоматично, тобто. коли клієнт реєструється як Оптовик, то до нього застосовуються основна оптова знижка в залежності від суми замовлення в кошику (замовив у поточному замовленні на 10000-30000-100000 – отримай відповідну знижку) + дисконтна (не основна, і може призначатися як усім, так і вибірково на основі електронної пошти клієнта). Наскільки я зрозумів, таке можливо у плагіні WOOCOMMERCE. НАКОПИЧНІ ЗНИЖКИ», але там немає авторизації клієнтів за групами.
Тут Ви також неправильно зрозуміли. Авторизовані користувачі, які перебувають у групі оптовиків, одразу оформлюють замовлення за «оптовою» ціною. Крім того, у кошику Ви можете надати їм ще накопичувальну знижку. Плагін «WooCommerce. Накопичувальні знижки» враховує також групи – він дозволяє оптовим користувачам давати іншу знижку, ніж роздрібним. Зрозуміло, що для того, щоб купувати за оптовими цінами, користувач обов’язково повинен авторизуватися, тільки так можна визначити його приналежність до якоїсь групи. Інакше він купуватиме лише за роздрібною ціною.

4) Що приблизно хотілося б бачити як пропозицію для оптовиків:
Якщо я правильно розумію, то в плагіні WOOCOMMERCE ЕКСКЛЮЗИВНІ ЦІНИ PRO градації клієнтів можуть бути різні (наприклад, Дрібний Опт, Середній Опт, Великий Опт), а ось оптова ціна буде показуватися одна для всіх, що по суті позбавляє градації будь-якого сенсу. Думаю не помилюся, стверджуючи, що у більшості магазинів (як і в мене) оптовики діляться за сумою закупівлі (15000-30000, 30000-50000 тощо). Як у школі, якщо запровадити градацію «Школяр» – це загальне поняття, від якого ні холодно ні спекотно. З метою поділу школярів використовуються поняття «Учень 1 класу», «Учень 2 класу», тощо. Правильна ідея закладена у плагіні Woocommerce Group Pricing (фото роботи плагіна прикріпив до письма). Однак, крім ідеї в плагіні, більше нічого немає, а хотілося б, кожній групі оптовиків запропонувати унікальні ціни та знижки. Щоб кожної групи можна було б призначити різну цінову політику і застосовувати різні дисконтні програми, причому кожній групі оптовиків показувалася б своя оптова ціна. Як можна досягти цього за допомогою ваших плагінів, і чи можливо це?

Тут Ви все правильно зрозуміли, але так було до недавнього часу, раніше плагін «WOOCOMMERCE ЕКСКЛЮЗИВНІ ЦІНИ PRO» робив лише 2 градації клієнтів – оптові (тільки один рівень) та роздрібні. Зараз БУДЬ-ЯКА КІЛЬКІСТЬ градацій ціни.

Я придбав у вас WooCommerce плагін Ексклюзивні ціни PRO. У мене йдуть варіанти вибору користувача з різними цінами для Майстрів – припустимо 10% та Косметологів – 5%. Де вказувати знижку?
Сам по собі плагін “WooCommerce Ексклюзивні ціни PRO” не дає знижок, за знижки відповідає плагін “Накопичувальна знижка”. Відповідно Вам потрібно буде придбати саме його. А вже плагін «Ексклюзивні ціни PRO» дозволить зробити кілька різних груп зареєстрованих та нарахувати їм різні знижки. Кожній групі свою знижку.

Чи є можливість перерахунку за відсотками знижки без придбання плагіна «Накопичувальна знижка»?
– Плагін “Накопичувальна знижка” повністю автономний, Ви зможете організувати в магазині знижки, але без поділу по групах – тобто. ця знижка працюватиме однаково для ВСІХ покупців. А вже плагін «Ексклюзивні ціни PRO» дозволить зробити в магазині кілька різних груп зареєстрованих та нарахувати їм РІЗНІ знижки. Кожній групі свою знижку.

У плагіна «Ексклюзивні ціни PRO» доступні лише дві функції – покупка за стандартною ціною та покупка за оптовими цінами. З плагіном «Накопичувальна знижка» функціональність розширюється, т.к. тепер, крім оптових цін, є можливість задавати різні типи знижок під різні групи. І тут Ви вже можете надавати різні знижки для різних зареєстрованих груп — тут обмежень у кількості таких груп з різними знижками вже немає.

Наприклад.
для Майстерів – знижка у кошику 10%
для Косметологів – знижка у кошику 5%
…і т.д.
Тому для реалізації Вашого завдання знадобиться робота обох плагінів у парі.

У мене унікальна верстка, хоч і не зовсім правильна, але як мені поставити повідомлення – зареєструйтесь, щоб отримати знижку (у вас це звучало – можливо, я оптовик)?
— Це повідомлення виводиться автоматично у картці товару та в каталозі товарів. Його можна приховати (є така опція в налаштуваннях – встановіть там галочку). Також це повідомлення можна змінити – це можна зробити в коді у самих файлах. Але знову ж таки, зверніть увагу, що посилання у повідомленні веде на сторінку реєстрації та посланням для входу, а не для реєстрації, т.к. цій сторінці немає можливості вибирати тип користувача, т.к. це робиться лише при оформленні замовлення. А саме це посилання служить для входу до облікового запису.

Доброго дня, який плагін порекомендуєте під наступне завдання — треба приховати від звичайних відвідувачів один із розділів каталогу (там будуть лише нові колекції для оптовиків з оптовими цінами). WooCommerce Каталог «Для оптовиків» PRO або WooCommerce Ексклюзивні ціни PRO?

Вітаю. Плагін « WooCommerce Ексклюзивні ціни PRO (Рішення для оптовиків) » працює з тими самими товарами – тільки тепер у товарі буде дві ціни (стандартна – для роздрібних покупців, оптові – для оптовиків). Крім того, він не дозволяє приховувати якісь розділи каталогу.

Для Вашого завдання більше підходить WooCommerce Каталог «Для оптовиків» PRO , а також WooCommerce Каталог «Для оптовиків» .

Доброго дня, придбали у вас плагін 2 тижні тому, що дозволяє авторизованим користувачам надавати знижку. Суму він пише (скільки можна заощадити) а ось підсумкова сума товару залишається незмінною.
Щоб отримати знижку (про яку пише плагін), клієнту необхідно авторизуватися/зареєструватися. Якщо користувач буде авторизований на сайті, тоді зміниться і підсумкова сума, навіть якщо він раніше вже накидав товарів у кошик, то все одно підсумкова сума буде перерахована.

Мені необхідно задавати роль користувача вручну з адмінки, без вибору під час реєстрації. (Не потрібні жодні списки). Як це зробити.
Ви можете вимкнути автоматичне призначення ролі та призначати роль вручну (в адмінці) — для цього в налаштуваннях вимкніть опцію Автоматичне призначення ролі під час реєстрації . Дивіться скріншот нижче.

Опція Автоматичне призначення ролі під час реєстрації
Опція Автоматичне призначення ролі під час реєстрації

У вартість входить: плагін WooCommerce Рішення для оптовиків.

Завантажити плагін WooCommerce Рішення для оптовиків ви зможете одразу після оплати.