м. Тернопіль, вул. Мазепи 10, офіс 503

+38 (096) 561 55 59

Будь-який сайт, інтернет-магазин чи інший онлайн-ресурс складається з певних елементів, одним із яких є веб-сторінка. Є сайти-односторінкові (лендинги), є онлайн-ресурси, що складаються з тисяч сторінок, згрупованих за категоріями, розділами та підрозділами (залежно від виду та призначення інтернет-майданчика).

Що таке web-сторінка

Веб-сторінка (web-сторінка, інтернет-сторінка) – це одна зі складових частин веб-сайту, інтернет-магазину, порталу або блогу у всесвітній павутинні. Доступ до онлайн-сторінки здійснюється через один із браузерів, який використовується для виходу в мережу через інтернет, мобільний пристрій.

Тобто веб-сторінкою називається таке місце в інтернеті, де розміщено:

текст;

картинки;

аудіо- або відеоконтент (зміст сторінки).

Сторінки можуть бути представлені у різному форматі онлайн-ресурсів 

Вигляд веб-ресурсу Особливості структури та наповнення сторінок

Лендінг або односторінок Одна сторінка, на якій розміщена вся інформація про пропонований товар або послугу, компанію, переваги співробітництва, контакти, є форма заявки або оформлення замовлення

Сайт-візитка Компактний онлайн-ресурс, що складається із 5-10 сторінок. Підходить для невеликих фірм, які займаються вузьким асортиментом товарів чи надають послуги.

Корпоративний (фірмовий) сайт Сайт, що складається з онлайн-сторінок, кожна з яких присвячена окремому напрямку. Історія (інформація про створення компанії), досягнення, пропоновані товари або послуги, сервіс, способи оплати та доставки, інші розділи

Інтернет-магазин Структурований електронний каталог із підрозділами за товарними категоріями. Може містити тисячі карток із текстовим описом кожної одиниці продукції, фотографіями товарів. Онлайн-магазин також містить форму зворотного зв’язку, низку інших необхідних модулів, які підбираються з урахуванням вимог до функціональності

Інформаційний портал, електронне видання (газета, журнал) На такому ресурсі на окремих сторінках публікуються корисні статті за профілем, новинами, іншою корисною інформацією. Онлайн-ЗМІ розбито за певними рубриками

Соціальна мережа Онлайн-майданчик, що складається з мільйонів облікових записів різних користувачів. Тобто складається з багатьох персональних сторінок — окремих профілів людини або компанії

Елементи веб-сторінки

Кожна інтернет-сторінка має свою унікальну адресу (URL), яка формується за допомогою мови програмування html. Для доступу до веб-сторінки потрібно набрати її урл у рядку браузера.

Типові елементи онлайн-сторінки:

Шапка. Це верхня частина сторінки, яка найкраще проглядається. Саме на шапці рекомендується розміщувати назву компанії, логотип, слоган, а також контактну інформацію. У верхню частину також винесено назви розділів сайту (надто великий перелік краще виносити на бічну панель – сайдбар).

Тіло. Це є основна частина документа, де публікується текстовий контент. Для зручного сприйняття візуальних даних вони структуруються: використовуються заголовки та підзаголовки, абзаци, марковані та нумеровані списки.

Сайдбар (бічна панель). Не всі онлайн-ресурси створюються з бічною панеллю, вона робиться за потреби. На бічній частині можна дублювати назви категорій, а також розміщувати посилання на розділ з корисними тематичними статтями, блог, групи в соціальних мережах та ін.

Підвал (футер, нижня частина). Нижня смуга завершує дизайн веб-сторінки. Внизу найчастіше вказуються дані розробника, рік створення сайту та ін.

Призначення інтернет-сторінок

Головні завдання веб-сторінок:

Донесення потрібної інформації до користувачів. Контент створюється для різних цілей. Це може бути інформування про характеристики та переваги продукції, роз’яснення про те, як оформити замовлення, вибрати форму оплати та доставки, акційні пропозиції та багато іншого.

Мотивація до здійснення цільової дії. Сайти та інші онлайн-ресурси створюються, як правило, для продажу товарів або послуг та отримання прибутку. На сторінці розміщується інформація, яка допомагає більше дізнатися про товар або зробити вибір на користь тієї чи іншої продукції, а також мотивує людину оформити замовлення або виконати іншу цільову дію (наприклад, оформити передплату або залишити свою електронну пошту для розсилки новин тощо).